Klub podnikových médií a Slovak Business Agency vyhlásili už 15. ročník súťaže Podnikové médium roka. Súťaž je otvorená pre firmy, agentúry, ale i štátne a mimovládne organizácie, mestá a obce,
ktoré sa môžu prezentovať takmer všetkými formami internej i externej komunikácie. Porota prideľuje jednotlivým prácam známky, do úvahy berie napr. obsah, grafiku, nápaditosť či výber tém.
Víťazi a príklady hodné nasledovania predstavili v utorok 15. mája v Bratislave. Do boja o titul Podnikové médium roka 2017 sa v trinástich kategóriách zapojilo viac ako 280 prác z celého Slovenska. V kategórii Audiovizuálna prezentácia získalo 1. cenu edukačné video, ktoré pripravila Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska pre zamestnancov spoločnosti BILLA Slovensko k službe Nákupný asistent.
(DuB)