S radosťou vám oznamujeme, že spot pastelkovej kampane sa zaradil medzi stovku najlepších reklám sveta.
Ale aj na domácej pôde žne autorský tím našej dvornej agentúry Promiseo úspechy. V súťaži najlepších PR projektov na Slovensku s názvom PROKOP, ktorú organizuje Asociácia public relations SR, získal spot Biela pastelka 2021 až dve umiestnenia: 2. miesto v kategórii reklamných šotov pripravovaných pre neziskový sektor a 3. miesto v kategórii zameranej na kreativitu v PR.
Úspech priniesol aj on-line. Prostredníctvom Google si ľudia Bielu pastelku vyhľadávali o 23 percent viac oproti minulému roku, skoro o 25 percent viac ľudí sme zaznamenali na webe, na sociálnych sieťach sme získali o 266, 92 percent viac lajkov, komentárov a zdieľaní, ako je bežný štandard pri iných neziskových organizáciách.
Pokiaľ ide o čísla, ktoré pomáhajú, výnos hlavného zbierkového dňa dosiahol rekordných 162 825,40 €.
Bratislavský kraj: 32 752,71 €
Prešovský kraj: 28 812,39 €
Košický kraj: 23 699,15 €
Nitriansky kraj: 21 823,45 €
Žilinský kraj: 21 178,55 €
Banskobystrický kraj: 16 624,73 €
Trnavský kraj: 13 391,14 €
Trenčiansky kraj: 11 615,04 €
Vďaka priamej spolupráci sa konto VZ rozrástlo o 26 714,86 €, vďaka SMS zbierke o 22 588 € (1 022 € zo 4-ky, 6 688 € zo Slovak Telekomu, 6 212 € z O2 a 8 666 € z Orange.
„Môžem spokojne konštatovať, že spoločne sa nám podarilo dosiahnuť krásny výsledok hrubého zbierkového výnosu, a to 234 415,81 €. Zámerne hovorím „nám“, pretože toto číslo považujem za spoločný úspech všetkých, ktorí sa na príprave Bielej pastelky akokoľvek podieľali a ešte raz im ĎAKUJEM,“ hovorí Tatiana Winterová, riaditeľka ÚNSS.
Viac informácií nájdete na www.unss.sk a www.bielapastelka.sk.
(red.)